Wärtsilä SMM 2014
Autoimme asiakasta juuri VR-boomin kynnyksellä lunastamaan pisteet markkinassa.
Wärtsilä tiivisti kymmenen eri liiketoimintayksikköään yhteen tarinaan, joka kerrottiin virtuaalitekniikoilla. Render toteutti stereo 3D -animaatiot ja virtuaalisilmikkomaailmat, joihin messuvieraat ja asiakkaat sukelsivat yksin ja Wärtsilän asiantuntijoiden kanssa. Renderin konseptoima ‘VR-elämys lentokäsimatkatavarana’ pakkaus monistettiin kaikille kaupallisen toiminnan mantereille Wärtsilän myyjien työkaluksi.
“Autoimme asiakasta juuri VR-boomin kynnyksellä lunastamaan pisteet markkinassa. 300 metriä pitkän LNG-tankkerin sisään sukeltaminen tuntuu edelleen hurjalta kun esitys on laadukkaasti tehty ja mittakaavallistuu oikein silmikkolaitteella.” – Tomas Westerholm, digijohtaja
(Render on osa Tietoa Finland Oy:tä)