Wärtsilä SMM 2014

Autoimme asiakasta juuri VR-boomin kynnyksellä lunastamaan pisteet markkinassa.

Wärtsilä tiivisti kymmenen eri liiketoiintayksikköään yhteen tarinaan, joka kerrottiin virtuaalitekniikoilla. Render toteutti stereo 3D -animaatiot ja virtuaalisilmikkomaailmat, joihin messuvieraat ja asiakkaat sukelsivat yksin ja Wärtsilän asiantuntijoiden kanssa. Renderin konseptoima ’VR-elämys lentokäsimatkatavarana’ pakkaus monistettiin kaikille kaupallisen toiminnan mantereille Wärtsilän myyjien työkaluksi. 

”Autoimme asiakasta juuri VR-boomin kynnyksellä lunastamaan pisteet markkinassa. 300 metriä pitkän LNG-tankkerin sisään sukeltaminen tuntuu edelleen hurjalta kun esitys on laadukkaasti tehty ja mittakaavallistuu oikein silmikkolaitteella.” – Tomas Westerholm, digijohtaja

(Render on osa Tietoa Finland Oy:tä)